To je samodejni prevod s programsko opremo:
Sedona FI je prva v Shimanovih modelih z nižjimi cenovnimi cenami, ki vključuje hladno kovane prenosnike HAGANE. Moč povleka je bila tudi nadgrajena in prestavna razmerja so se povečala, kar pomeni, da ima serija modele za vse, od lahke sladke vode do težjih priobalnih vrst pri večjih modelih. Poleg tega se je teža v vseh velikostih znatno zmanjšala, da se zmanjša utrujenost v dolgih dneh kastinga ali drsanja. 3 kroglični ležaji in en valjčni ležaj zagotavljajo nemoteno delovanje.
To je samodejni prevod s programsko opremo:
LASTNOSTI
- Kapaciteta: 0,25 mm / 260 m
- Teža: 295 g
- Prenos: 4.7: 1
- Priklic na ročico: 75 cm
- Največji upor: 11 kg
TEHNOLOGIJA
- Varispeed - običajni nihajni sistemi uporabljajo konstantno vrtenje nihajnega orodja, ki pri prevajanju na odmik zagotavlja neskladno hitrost tuljave. Rezultat je postavitev v vrsto, ki se zlaga na obeh koncih tuljave. Z uporabo ovalnega nihajnega orodja lahko spremenimo hitrost nihajnega odmikača, da zagotovimo konstantno hitrost tuljave. Ti rezultati so enakomerna postavitev črt, ki zagotavlja odlično prilagodljivost in vodljivost
- Tuljava AR-C - nova oblika tuljave v obliki črke V omogoča odvijanje črte z koluta v manjših zank, kar ima za posledico veliko daljše in natančnejše ulivanje, hkrati pa s svojim oblikovanim robom zmanjšuje tveganje zapletanja vrvi
- Hladno kovana tuljava - hladno kovane aluminijaste tuljave. S tem postopkom kovanja dobimo lahko tuljavo z večjo trdnostjo in odpornostjo proti obrabi
- G Prosto telo - Nihajni mehanizem polževe gredi, ki vrti ročico vitla v obratno gibanje koluta, je bil premaknjen na vrh telesa koluta. S tem je težišče vitla bližje palici, kar močno zmanjša utrujenost pri ribolovu in izboljša udobje ulivanja
- HGN Gear - Pogonsko kolo Hagan je izdelano s tehnologijo hladnega kovanja Shimano, brez dodatne obdelave. Ta najsodobnejša tehnologija zagotavlja dolgotrajno nemoteno delovanje, moč, lahkotnost in zmogljivost vsakega koluta
- Sistem za upravljanje pogonske črte - najočitnejša komponenta tega sistema je nova oblika ustnic za pogonski pogon. Z desetimi tisoči preizkusov ulivanja in računalniškimi simulacijami je bilo ugotovljeno, da ta nova oblika ustnic z navitjem zagotavlja daljše razdalje odlitka kot običajna izvedba z ustnicami v tuljavi, hkrati pa preprečuje nastanek zračnosti in vetrovnih vozlov