Izberi državo za dostavo naročila
Za zagotavljanje funkcionalnosti našega spletnega mesta uporabljamo piškotke. Po podani privolitvi jih uporabljamo za analizo prometa in personalizacijo oglaševanja na oglaševalskih platformah tretjih oseb, vedno v skladu s pravili o varstvu osebnih podatkov.
Naša zaveza se ne konča z dostavo paketa
Malokatera spletna trgovina se lahko pohvali z lastnim servisnim centrom. V Muzikerju si prizadevamo za najbolj kvalitetne storitve pri vseh uporabnikih in to je tudi čutiti od prvega kontakta, ki se nemalo krat razvije v dolgoletno zgodbo sodelovanja in prijateljstva. Naša odgovornost torej ne konča v trenutku, ko prevzamete paket. Dobra nakupovalna izkušnja se ne skriva samo v ogromni izbiri izdelkov za vse možne prostočasne dejavnosti po najbolj razumnih cenah, temveč se nadaljuje tudi v profesionalni ter prijazni komunikaciji za naše uporabnike v 26 državah EU. Med pozitivne nakupovalne izkušnje gotovo sodi tudi praktična možnost izbire rezličnih plačilnih sredstev pravočasna dostava izdelkov na Vaš naslov. Z našim servisnim centrom pa poskrbimo tudi za vsak problem, ki nastane, ko se kaj pokvari ali ne deluje.
Naš reklamacijski center z lastnim servisomlahko stvari popravi hitro in profesionalno. Zaposlujemo lastno strokovno ekipo izkušenih serviserjev, preizkuševalcev in električarjev, ki izpolnjujejo zaveze skozi celotno garancijsko obdobje ali življenjski cikel izdelka brez nepotrebnih zamud in odlašanja. Naš servis je pooblaščen za popravilo več kot 30 uglednih blagovnih znamk. Sodelujemo tudi s pooblaščenimi servisi več kot 160 blagovnih znamk. Na naše izkušnje se lahko zanesete!
Ne glede na to, da se trudimo čisto vsak izdelek pred odpošiljanjem skrbno pregledati, se vseeno včasih zgodi, da zaradi preobremenjenosti skladišča kakšen paket odide v nepopolnem stanju. Če ste na svojem paketu oziroma izdelku našli kakšno napako ali nepravilnost, imate seveda pravico kupljeno blago reklamirati in uveljavljati garancijo. Kako vložim zahtevek za reklamacijo?