To je samodejni prevod s programsko opremo:
Opredelitev "cestnega kolesarjenja" zdaj vključuje gramoz in zemljo ter pločnik. Hkrati se kolesa razvijajo tako, da izpolnjujejo zahteve manjših kolesarjev. Izpolnjevanje teh dveh različnih potreb je bila gonilna sila kolesne zavore brez zračnice Zipp 303 Firecrest 650b.
LASTNOSTI
- Zipp grafika in kozmetična identiteta, ki kriči po hitrosti
- Vsestranski 45 mm profil platišča za večjo hitrost in boljše zavijanje, nadzor in udobje
- Zasnova brez zračnic zagotavlja varno delovanje pri vožnji pri nižjem tlaku v pnevmatikah
- Pesto ZR1 DB je zasnovano v Nemčiji z boljšo zasnovo tesnila za izboljšano vzdržljivost in hitrejši odziv s 66 točkami vpetja
- Izdelan z naperami Sapim CX Sprint J-bend
- Ohišje gonilnikov XDR ali SRAM / Shimano
- Ohišje voznika Campagnolo je naprodaj ločeno
Tehnologije
ABLC (aerodinamični nadzor mejne plasti)
- Advanced Boundary Layer Control (ABLC) se nanaša na patentiran in takoj prepoznaven vzorec vdolbin, ki ga najdemo na vseh karbonskih platiščih. ABLC gladi pretok zraka po površini platišča in je prilagojen vsakemu modelu od 202 do Super-9 Disc. Tretja generacija ABLC ima do štirikrat več vdolbin kot prej.
AeroBalance
- Zippova edina naloga je, da vam pomaga iti hitreje. Zato so kolesa pripravljena za dirko, preden so pripravljena za kamero. Zipp že leta uporablja kombinacijo metod testiranja – vetrovnik, računalniške simulacije CFD, ocene profesionalnih športnikov, testiranje na cesti in simulator vožnje RollingRoad – za izboljšanje aero zmogljivosti na nove ravni odličnosti. V desetletjih inovacij so se inženirji naučili gledati dlje od osredotočanja na preprosto zmanjšanje zračnega upora. Namesto tega je zdaj cilj zmanjšati zračni upor in hkrati zmanjšati učinke bočnega vetra na vodljivost. Ta optimizacija zračne učinkovitosti in stabilnosti pri bočnem vetru je interno pri Zippu postala znana kot AeroBalance. Pristop se je začel s tehnologijo Firecrest in je bil napreden z uvedbo linije NSW, zlasti s tehnologijo Sawtooth, ki jo najdemo v 454 in 858 NSW.