To je samodejni prevod s programsko opremo:
Cross Boss zagotavlja hitrost in doslednost, zaradi katerih se kolesarji nasmehnejo za več zavojev, več sprintov in, kar je najpomembnejše, več krogov. Tesno razporejeni sredinski gumbi zmanjšajo kotalni upor, medtem ko stopničasti vmesni gumbi in široko razmaknjeni zunanji gumbi pomagajo očistiti umazanijo, ko se proga spremeni v zdrs in zdrs. Od zasledovanja na makadamu do kroga cyclorcoss, Cross Boss je tukaj, da to prinese.
UPORABA
HITRO VALJNI CENTER
- Tesno razporejeni sredinski gumbi zmanjšajo kotalni upor tako, da pnevmatiki omogočijo, da drsi po površini terena, nato pa se med vrtenjem pedal ali zaviranjem zakoplje.
DIZAJN, KI ODPUŠČA BLATNO
- Izmenične vmesne višine gumbov in široko razmaknjeni zunanji gumbi pomagajo pri čiščenju umazanije v najbolj površnih dneh na progi.
ŠIROK 35 MM OHIŠJE
- Popolna širina, da stvari ostanejo suhe, hkrati pa ostanejo navzkrižne. Širina 35 mm Cross Bossa pomaga zagotoviti vso samozavest in oprijem, ki ga potrebujejo dirkači v ciklokrosu, medtem ko ostaja znotraj omejitev vseh razumnih dirkalnih predpisov.
ZDRUŽLJIV Z TUBELES
- TCS (Tubeless Compatible System) je WTB-jev standardiziran sistem brez zračnic. Te pnevmatike imajo ohišje brez zračnice TCS, ki skoraj odpravlja predrtje in omogoča nižji tlak v pnevmatikah za boljši oprijem in udobje v primerjavi s tradicionalno pnevmatiko s zračnico.
TCS LUČNO OHIŠJE
- Pnevmatike brez zračnic TCS Light imajo enoslojno ohišje, ki zmanjšuje rotacijsko težo, hkrati pa povečuje splošno živahnost pnevmatike. Z uporabo enega samega sloja ohišja dobimo pnevmatiko, ki ne upošteva gramov, ki se bolje prilagaja vsakemu terenu in poveča oprijem brez potrebe po prevelikih višinah gumbov, ki bi zmanjšale učinkovitost. Številne naše pnevmatike TCS Light gravel imajo SG2, ki je naša edinstvena tehnologija za zaščito pred predrtjem, ki zagotavlja pokritost od roba do roba in tako zagotovi, da sta tekalna plast in bočnica zaščitena pred poševnimi in predrtimi.