To je samodejni prevod s programsko opremo:
Ko je vožnja za vsakega kolesarja pravi obred. Vaše razpoloženje na izhodišču nikoli ni enako kot ob prihodu. Ne glede na to, kako dojemaš utrujenost, se spreminjaš znotraj. In tako tudi vaš pogled na svet okoli vas. Vsaka pustolovščina je evolucija.
- Adlar izvira iz te napetosti. Kolo kot medij za dajanje stvarem pravega pomena in vnašanje jasnosti v vašo vizijo sveta. Objekt, ki se skupaj razvija, spreminja in preoblikuje. Ali ni to definicija gramoza?
- Poglej kolesa. Rave SLR: tekmovanje. Jena, Jaroon in Jareen: vsestranski, opremljeni z različnimi okvirji iz ogljikovih vlaken, jekla in aluminija. Jasno je bilo, da je gramoz in bo vse bolj pustolovščina, bolj ali manj zavesten način zajemanja njegovih oblik in pomenov skozi potovanje. Vzponi, padci, naključna srečanja, ure in ure vožnje v popolni avtonomiji, brez občutka naglice časovnih omejitev. Sami ali v družbi.
Največja dodatna obremenitev 35 kg
- Adlar je narejen za bikepacking, za raziskovalce, za popotnike s kolesom. Struktura okvirja iz ogljikovih vlaken je bila ojačana, da omogoča maksimalno dodatno obremenitev 35 kg. Ta lastnost je bila združena z novimi dizajni, natančno študijo geometrij in popolnoma integrirano napeljavo kablov.
Nekaj drugačnega
- Okvir tehta 1100 g in je na voljo v petih velikostih: XS, S, M, L, XL. Geometrija izhaja iz gorskega kolesa: trikotnik okvirja se razvija vodoravno, doseg je precej izrazit. Te rešitve omogočajo uporabo krajšega krmila, ki deluje v sinergiji z odprtim krmilnim kotom (70°). Preobrazba, ki pomeni boljšo vodljivost in nadzor na zahtevnejših poteh s polno naloženim kolesom.
Pripravljen na spremembe
- Velika zračnost pnevmatike je narejena tako, da sprejme vse 52 mm (52-622) gramoznih pnevmatik do pnevmatik za gorska kolesa z merami 29 x 2,00''. Okvir je zasnovan tako, da se prilega vilicam z izjemno dolgimi rezili. Ta konfiguracija olajša namestitev vzmetnih vilic (največji hod 40 mm, združljiv s serijo stožčastih slušalk 1''1/4 - 1''1/2) brez spreminjanja celotne geometrije okvirja. Prav tako odprtina na desnem steblu vilic omogoča prehod kabla pesta dinama, če se uporablja. Tudi sedežno oporo 27,2 mm je mogoče zamenjati s kapalko.
Točke pritrditve in obremenitve
- Sprednji in zadnji nosilec naložita težo vrečk na prečne osi, ki potekajo skozi okvir in vilice. To je bilo storjeno, da bi se zmanjšala morebitna strukturna obremenitev Adlarja. Druge pritrdilne točke nudijo stabilnost in možnost namestitve tretjega držala za steklenice ali torbe za orodje pod spodnjo cev, poleg torbe za zgornjo cev. Komplet dodatkov je dopolnjen z blatniki (naprodaj ločeno) in kompletom 4 vrečk za hitro zapenjanje, izdelanih v sodelovanju z Miss Grape.
Točke pritrditve in obremenitve
- Velika zračnost pnevmatike je narejena tako, da sprejme vse 52 mm (52-622) gramoznih pnevmatik do pnevmatik za gorska kolesa z merami 29 x 2,00''.
Integriran blatnik
- Vse nastavitve imajo izključno enokronski menjalnik. Ta izbira je omogočila sprostitev navpične cevi iz opore menjalnika. Na tem področju so bile oblike stisnjene, da bi ponovno ustvarili nekakšen majhen integrirani blatnik.
specifikacije
- Ogrodje: ADLAR - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD
- Vilice: ADLAR - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD
- H-bar: RITCHEY COMP CORRALITOS
- Držalo: WILIER STEMMA S
- Slušalke: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM + RITCHEY KARTUŠA
- Prestavne ročice: SHIMANO GRX 1X12 RX-6100
- Zavore: SHIMANO GRX BR-RX600
- Rotorji: SHIMANO CENTER LOCK SM-RT70 160 mm / 160 mm
- Zadnji menjalnik: SHIMANO GRX RD-RX822 GS
- Gonilka: SHIMANO GRX FC-RX610-1 40T
- Spodnji nosilec: SHIMANO BB-RS500-PB R+L PRESS FIT
- Kaseta: SHIMANO CS-M8100-12 10-51T
- Veriga: SHIMANO DEORE CN-M6100 12S
- Gume: VITTORIA TERRENO DRY 700x47c TUBELESS READY
- Sedlo: WILIER SADDLE ROAD TITAN RAIL M 245-144
- Sedežna opora: RITCHEY COMP 2-BOLT ALU
- Os: THRU OS 12X125 SPREDAJ - 12X171 ZADAJ
- Teža okvirja: 1190 g +/- 5 %
- Teža vilic: 470 g +/- 5 %