To je samodejni prevod s programsko opremo:
Schecter Hellraiser C-1 je električna kitara serije: C-1, ohišje je izdelano iz mahagonija, vrh: javor z vzorci, vrat: 3-delni lepljeni mahagoni, prstna plošča iz palisandera z 24 profili X-Jumbo, orientacijske oznake: gotski križ, Odjemalniki: 2x aktivni EMG 81TW (most) + 89 (vrat), Elektronika: 3-pozicijsko stikalo, 2x glasnost, ton, 2x senzor za glasnost / potenciometer, razširljiv, mehanizem za nastavitev, ki ga je mogoče zakleniti, barva: sijajna črna (BLK)
Lepljeni vrat
Instrumenti z novo zasnovo lepljenega vratu glasbeniku omogočajo priročen dostop do najvišjih položajev prstne plošče, kar prinaša občutek igranja, primerljiv z inštrumenti, opremljenimi s skoznjim vratom. Hkrati pa ohranjajo prijeten in topel zvok, ki ga povzroča stik različnih vrst lesa na nogi med vratom in telesom, kot smo ga vajeni pri inštrumentih s klasično lepljeno povezavo.
Grasshopper Tonepros in stopenjsko pritrditev strun po telesu
Enostavna inovacija v primerjavi s standardnim tipom Tune-o-matic je fiksna pritrditev mostička in končnega dela na pritrdilne elemente s pomočjo dveh miniaturnih vijakov. Prednost je podaljšan sustain, natančnejša nastavitev in udobnejša igra. Vse to zahvaljujoč boljši stabilnosti celotnega sistema.
Postopno oprijem in vlečenje strun po telesu uravnoveša napetost posameznih strun, kar je še posebej ugodno za različne alternativne "spuščene" uglasitve. Hkrati ta rešitev poudarja artikulacijo posameznih tonov, izboljša občutek igre in podaljšuje sustain.
Aktivni senzorji
Aktivni EMG pickupi zagotavljajo instrumentu veliko višji izhodni signal, ki bolje obvlada tako različne vhodne impedance kitarskega ojačevalnika kot skoraj vsako dolžino kabla. Signal je veliko manj dovzeten za motnje, ki nastanejo v kablu, kot je brnenje ipd., bistveno bolj pa je toleranten na primer do kitarskih oddajnikov, ki bistveno manj vplivajo na njegov zvok kot pasivni pickupi. Še en bonus je podaljšan sustain, zahvaljujoč dejstvu, da magnetno polje senzorja ne omejuje nihanja strun kot pri pasivnih senzorjih, predvsem zaradi same večje občutljivosti. Precej očitna je tudi boljša zmožnost prebujanja ojačevalnika sijalke z višjim izhodnim signalom in posledično lažje doseganje zahtevane stopnje popačenja.
EMG 81TW
Humbucker EMG 81 TW popelje klasično zasnovo aktivnega EMG senzorja na povsem novo raven. Nova zasnova je zdaj maksimalno prilagodljiva predvsem zaradi dveh zvočnih načinov, integriranih v en senzor.
Prvi način je identičen originalnemu humbuckerju EMG 81 – zagotavlja odličen agresiven kovinski hrust, zaradi katerega so ti pickupi tako slavni v desetletjih proizvodnje. Drugi način "Single Coil" je novost, ki senzorju doda poln jasen ton z veliko dozo penetracije.
Senzor ima tudi dva neodvisna notranja predojačevalnika, ki sta idealno prilagojena potrebam obeh vrst zvoka, zaradi česar je nekoliko višji od prejšnjih modelov EMG.
Potenciometer Push / Pull je mogoče enostavno preklapljati med obema načinoma.
V svoje inštrumente so ga vgradili na primer: Paul Allender (Cradle of Filth), Anders Nystrom (Katatonia, Bloodbath), Andrew Craighan (My Dying Bride), Jack Owen (Deicide, Adrift), Piotr "Peter" Wiwczarek (Vader ).
EMG 89
Dva senzorja v enem paketu, EMG 89. Pod njegovim "haubom" je močan humbucker, ki ustreza karakterju modela EMG 85, pa tudi senzor z eno tuljavo z magnetom Alnico, ki temelji na EMG - tip SA. Potegnite potenciometer Volume (priložen) za preklapljanje med dvema popolnoma različnima zvokoma, v obeh načinih je signal popolnoma jasen, brez brenčanja, hrupa in drugih motečih lastnosti, ki so sicer značilne za pasivne Single Coil pickupe, kot je Glenn Tipton ( Judas Priest ), David Shankle (Manowar), Anders Nystrom (Katatonia, Bloodbath).
Schecter Locking mehanizem za uravnavanje z zaklepanjem
Prestižni modeli so opremljeni z visokokakovostnim mehanizmom Schecter Locking, ki ga je mogoče zakleniti, kar zmanjša potrebo po "upogibanju in ovijanju" vrvice okoli vodilnega zatiča na najmanjšo možno mero. Posledično se stabilnost uglaševanja bistveno poveča tudi z močnejšimi tehnikami upogibanja in z uporabo tremola, podaljša pa se tudi življenjska doba strun, predvsem glede na njihovo pokanje.