Splošna pravila in pogoji poslovanja se nanašanjo na vsa naročila, katera uporabniki (tudi poslovni) naročijo preko naše spletne trgovine, medtem, ko se za njihovo dobavo zavezuje družba Muziker d.d. Uporabnik je vsaka fizična oseba, ki pravne transakcije ne izvršuje v namen poslovne dejavnosti, tudi poslovne dejavnosti samostojnega podjetnika. Poslovni uporabnik je fizična ali pravna oseba, ki pravno transakcijo izvršuje v namene izvajanja svoje poslovne dejavnosti.
Nakupna pogodba se sklepa med stranko (Vami) in družbo Muziker. V primeru vprašanj, reklamacij ali pritožb se obrnite na naš center za podporo uporabnikom med delovnim (odpiralnim) časom.
Brezplačna telefonska številka
E-Pošta
Pohvalte, pritožbe in predlogi
Prikaz izdelkov in blaga v spletni trgovini ne predstavlja pravno zavezujoče ponudbe, temveč je zgolj poziv k naročilu. Muziker si pridržuje pravico do napak in popravkov na svojih spletnih straneh.
S pritiskom na gumb "oddaja naročila" vznika pravna zaveza za nakup blaga v nakupovalni košarici.
Zavezujoč sprejem ponudbe za sklenitev pogodbe bo prodajalec opravil brez nepotrebnega odlašanja, običajno v dveh delovnih dneh po prejetju naročila, po preverjanju dobavljivosti blaga, veljavnih cen in roka dobave blaga, ki ga zahteva kupec. Zavezujoč sprejem bo opravljen preko elektronske pošte z oznako "Potrjeno" ali podobno, pomensko identično oznako. Če se ugotovi višja cena, bo prodajalec pred potrditvijo naročila od kupca zahteval, da se soglasje s spremembo cene. Kupoprodajna pogodba je sklenjena le s prejemom kupčevega soglasja za spremembo cene in naknadno potrditvijo naročila s strani prodajalca.
Avtomatsko generirana potrditev prejetja naročila s strani prodajalca, ki se kupcu dostavi na e-poštni naslov takoj po oddaji naročila, je zgolj informativne narave in je poslana kupcu, da obvesti kupca o sprejemu naročila in ne velja za zavezujoče, da prodajalec sklene kupo-prodajno pogodbo.
Pravico do odstopa od pogodbe imate do 14 dni od nakupa. Natančneje 14 dni od dneva, ko ste izdelek prejeli v svojo last.
Kupec fizična oseba, ki je član Muziker kluba ima pravico do podaljšanega, 30-dnevnega roka za odstop od pogodbe, kar je dvakrat dlje od zakonsko določenih 14 dni. Med trajanjem tega podaljšanega roka za odstop od pogodbe lahko svojo pravico za odstop od pogodbe uveljavljate brez navedbe razloga. Pravica pa se navezuje samo na nepoškodovano blago v originalnih embalažah. Ob prihodu izdelka nazaj v skladišče se izvede kompleksna kontrola izdelka in v primeru, da je izdelek vrnjen v enakem stanju, kakršen je od nas odšel, se kupcu, članu kluba fizični osebi, izdela kupon za nakup v polni vrednosti prvotnega naročila, katerega lahko član kluba uporabi ob naslednjem nakupu. Odstop od pogodbe je tekom podaljšanega roka za odstop možen samo pri izdelkih, ki so opisani v splošnih pogojih možnosti vračila, katere najdete nižje. Pravico do podaljšanega roka odstopa od pogodbe ima samo član Muziker kluba, ki ni pravna oseba.
Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh od datuma prejema blaga, ne glede na to, ali je potrošnik ali podjetnik.
Kupec, ki je pravna oseba, nima pravice odstopiti od pogodbe, če je bilo blago kakor koli uporabljeno, poškodovano, razpakirano ali če prodajalcu ne more dostaviti blaga v originalni embalaži. V takem primeru prodajalec po lastni presoji ne dovoli odstopa od pogodbe ali, če je odstop sprejet, kupcu vrne plačilo, zmanjšano za stroške, potrebne za vrnitev blaga v prvotno stanje, ali razliko med vrednostjo novega blaga in vrednostjo vrnjenega blaga. Ta določba ne vpliva na pravice kupca potrošnika.
Če kupec, ki je potrošnik, odstopi od pogodbe, izdelki so lahko uporabljeni za namen ugotavljanja njihovih lastnosti in funkcij, a ne sme proti do njihove obrabe. Prodajalec ima s takimi izdelki dodatne stroške, povezane z obnovo izdelka do tovarniških lastnosti. Kupec je dolžan prodajalcu kriti stroške z obnovo izdelka nastale pri povračilu izdelka do tovarniškega stanja in strošek škode, nastale na izdelku (na primer nepopolna vsebina paketa, obrabljen ali umazan izdelek in podobno). Plačilu teh stroškov se izgonete tako, da izdelek vrnete do tovarniškega stanja sami (očiščenje, kompletizacija dodatkov in komponent izdelka, pravilno pakiranje in podobno).
V primeru potrošnega materiala (na primer strune, elektronke, opne za bobne, čistilna sredstva, bobnarske paličke in podobno) je odstop od pogodbe možen samo v primeru vračila izdelkov v originalni, neodprti embalaži, nepoškodovanih in neobrabljenih izdelkov, z drugimi besedami neuporabljenih.
V primeru odstopa od pogodbe nas morate o tem obvestiti s pošiljanjem jasne izjave o Vaših namenih odstopa od pogodbe.
Priporočan način izrazitve svojega namena odstopa od pogodbe lahko najdete na tejle spletni strani.
Za hitrejši in enostavnejši odstop od pogodbe imate na voljo pripravljen obrazec, katerega izpolnite in nam pošljete. Izpolnjen obrazec prosimo natisnite ter dodajte v škatlo k izdelku, katerega vračate, drugače Vašega paketa ne bo možno pravilno identificirati.
Blago za vračilo prosimo pošljite na sledeč naslov:
Kupec nam mora blago poslati nazaj brez odlašanja in najkasneje do 14 dni od dneva obvestila o odstopu od pogodbe.
Če se kupec odloči za odstop od pogodbe smo mu dolžni (Muziker) vrniti vsa plačila, katera smo za nakup prejeli, vključno s stroškom dostave, če je bil zaračunan (z izjemo dodatnih stroškov, kateri nastanejo, če se odločite za način dostave, različen od ponujenega z naše strani)
Finančna sredstva pošljemo najkasneje do 14 dni od prejema odstopa od pogodbe a nikakor ne pred prejemom blaga nazaj v našo poslovalnico (v skrajnem primeru sprejmemo tudi dokazilo, da je bilo blago že poslano).
Če ni bilo dogovorjeno drugače, uporabljamo za vračilo sredstev brezgotovinski načil nakazila na Vaš bančni račun.
Gotovinsko vračilo sredstev ni mogoče.
V primeru, da je potrošniku priznana podaljšana doba za odstop od pogodbe (po preteku 14 zakonsko določenih dni) - če je potrošnik član Muziker kluba ali je dokupil/a storitrev podaljšane možnosti odstopa in hkrati izpolnjuje pogoje odstopa od pogodbe (vrnjeno blago je v skladu z našimi pravili in pogoji ter je zavito v originalni embalaži), izstavimo potrošniku finančni kupon v vrednosti vrnjenega izdelka, katerega lahko uporabi izključno za nakup novega blaga.
Za namene vračila sredstev Vam v nobenem primeru ne bomo dodatno zaračunali.
Če ste ob nakupu prejeli tudi darilo ali bonus, pri odstopu od pogodbe izgubite pravico do tega darila oziroma bonusa, zato ga morate poslati nazaj, najboljše kar v isti pošiljki kot blago, katero vračate.
Stroški dostave vračila blaga krijete sami v polni vrednosti in to tudi v primeru, ko blago zaradi svojih lastnosti zahteva poseben način dostave.
Stroški in organizacijska odgovornost pri vračanju izdelkov so v polnem obsegu na strani kupca.
Prosimo Vas, da po svojih najboljših močeh blago zaščitite pred poškodbami in nečistotami.
Če še imate prvotno embalažo, nam blago vrnite v njej, skupaj s polno opremo in vsemi dodatki. Za povratno pošiljanje prosimo uprabite prvotni paket oziroma pošiljko. Če paketa v katerem ste blago prejeli več nimate, poskrbite za ustrezno zaščitno embalažo in s tem preprečite dodatnim poškodbam blaga. Prosimo, da pred vrnitvijo ali zamenjavo izdelka tega zapakirate v originalno embalažo in embalažo ovijete z dodatno zaščitno folijo, tako da se tudi originalna embalaža izdelka ne bo poškodovala med prevozom. Po domače, izdelek in embalažo vrnite v enakem stanju, kot Vam je bil poslan.
Prodajalec ima pravico do odstopa od nakupno-prodajne pogodbe iz razloga razprodaje zalog, nedostopnosti blaga pri dobavitelju/proizvajalcu ali v primeru znatnih sprememb blaga na strani dobavitelja/proizvajalca, ki onemogočajo prodajo blaga končnim uporabnikom ali iz razlogov višjih sil in tudi v primeru ko navkljub vsem trudu Muziker ni sposoben dobaviti blaga končnemu uporabniku v dogovorjenem času ali za dogovorjeno ceno. Prodajalec je dolžan o tem takoj obvestiti kupca in mu v roku 14 dni od obvestila o odstopu od pogodbe vrniti že plačano kupnino za blago, dogovorjeno v kupoprodajni pogodbi, na enak način kot ga je potrošnik uporabil pri svojem plačilu ali nakazilu na bančni račun, ki ga je določila stranka.
Blago kupljeno z uporabo darilnih bonob Muziker Gift Card je možno vrniti (odstopiti od pogodbe). Uporabniku v tem primeru ne bo vrnjena kupnina finančno, temveč z izstavitvijo novega darilnega bona v enaki vrednosti, katerega lahko uporabi pri naslednjem nakupu v naši spletni trgovini. V primeru, da je kupec doplačal del nakupa mu bo razlika vrnjena finančno.
Plačilo naročila lahko izvršite na sledeče načine. Vse cene že zajemajo DDV in so v valuti €
PayPal
PayPal ti omogoča hitro in varno plačevanje prek spleta. Ponuja zaščito vaših nakupov in preprosto finančno upravljanje. Podpira več valut in ti omogoča plačevanje brez izmenjave finančnih podatkov.
Google Pay
Plačaj hitro in enostavno preko tvoje Android naprave. Če je potrebno, se avtentificiraj z odtisom prsta ali glasovnim ukazom in nato zaključi plačilo.
Bančno nakazilo
Imaš raje klasiko? Potem je zate bančno nakazilo. Varno in zanesljivo, slabost pa je dvodnevni čas pripisa sredstev in čas obdelave. Idealno, če blaga ne potrebuješ takoj.
Plačilo s kartico preko spleta
Plata cu cardul este rapidă și ușoară. Doar introduci datele și confirmi. Avantajele sunt clare – viteza și acceptarea largă.
Plačilo po povzetju
Dobra stara gotovina ali plačilo s kartico neposredno dostavni službi, ki ti pripelje pošiljko.
Bitcoin Pay
Če si lastnik Bitcoin, BTC plačilo omogoča anonimne in decentralizirane transakcije. Preprosto klikni na plačilo v aplikaciji ali skeniraj QR kodo.
PayPal Express Checkout omogoča hitro plačilo z enim klikom in blago bo na poti na naslov, ki si ga vnesel v svoj račun.
S prevzemom blaga na dogovorjenem mestu lastništvo blaga preide na kupca. Kupec, ki ne ustreza opredelitvi potrošnika, pridobi lastništvo blaga šele ob popolnem plačilu celotne kupnine za blago.
Če prejmete vidno poškodovano pošiljko, jo takoj reklamirajte kurirju oziroma družbi, ki je pošiljko dostavila, takoj za tem obvestite tudi nas. Kasnejši kontakt z nami nikakor ne omejuje Vaše pravice o zamenjavi blaga, ampak nam izdatno pomaga pri reklamaciji dostavne družbe oziroma uveljavitvi odškodnine iz zavarovanja dostave.
[email protected]Storitev Zavarovanja pošiljke po hitrem postopku krije odškodnino za škodo na kupljenem blagu, če se zgodi kateri od naslednjih dogodkov:
Zavarovanje pošiljke krije škodo ali uničenje pošiljke med prevozom pošiljke od trenutka, ko je pošiljka naložena na prevozno sredstvo na kraju odpreme, določenem v pogodbi o prevozu, do trenutka razkladanja prepeljane pošiljke da jo izroči prejemniku ali drugi osebi, ki jo prejemnik pooblasti. V primeru osebnega prevzema pošiljke na enem od prevzemnih mest prodajalca ali kurirja se za trenutek dostave šteje prevzem pošiljke s strani prejemnika. Če je pošiljka za prevoz razdeljena na posamezne dele, zavarovalno kritje velja za vsak del pošiljke posebej.
Storitev Zavarovanja pošiljke kupcu omogoča, da pospeši postopek reklamacije. Stranka je dolžna najkasneje v 24 urah od prevzema blaga prijaviti Muzikerju morebitne poškodbe ali uničenje pošiljke. Informacije o poškodbah blaga je treba dopolniti s foto dokumentacijo poškodovanega blaga. Nato bo Muziker poskrbel za prevzem in vrnitev poškodovanega blaga s kurirjem (stroške plača Muziker), po prevzemu blaga pa bo kupcu takoj poslal nov kos blaga. V primeru, da novega kosa blaga trenutno ni na zalogi, bo Muziker kupcu ponudil nadomestno blago kot nadomestek.
Kupec priznava, da v primeru odstopa od pogodbe Muziker ne bo povrnil plačane pristojbine za storitev Zavarovanja pošiljke. Zavarovanje pošiljke je mogoče uveljavljati samo v zvezi z blagom, navedenim na računu, skupaj s kupljeno storitvijo Zavarovanja pošiljke. Uporabe storitve ni mogoče zahtevati za blago z drugih računov, drugih pošiljk ali za nazaj. Zahteva za uveljavljanje Zavarovanja pošiljke mora biti naslovljena na elektronski naslov: [email protected].
Garancijske pogoje izdelkov ureja Reklamacijski pravilnik..
Pogoje in pravila sistema zvestobe urejajo Pogoji uporabe Muziker kluba
Če ste našli željen izdelek, ga lahko brez obveznosti dodate v nakupovalno košarico s klikom na "Dodaj v košarico". Vsebino svoje košarice lahko kadarkoli preverite s klikom na "Košarica". Izbrane produkte lahko kadarkoli iz nakupovalne košarice odstranite s klikom na črno-bel simbol X. Če želite izdelke v košarici kupiti, kliknite "NAPREJ". Vnesite svoje podatke. Obvezna polja so označena z znakom *. Vaši podatki se prenašajo in obdelujejo šifrirano. Po vnosu podatkov in izbiri načinu plačila pridete do koraka "ZAKLJUČNA KONTROLA", kjer lahko znova preverite vse svoje podatke. S klikom na "NAKUP" dokončate proces naročila. Z zaprtjem okna internetnega brskalnika lahko proces naročila kadarkoli prekličete.
Celotno besedilo pogodbe lahko najdete v naših internih sistemih. Splošne pogoje poslovanja si lahko kadarkoli preberete na tej strani. Podatke o Vašem naročilu in splošne pogoje poslovanja Vam prav tako lahko pošljemo po e-pošti.
Jezik pogodbe je Slovenščina.