Izberi državo za dostavo naročila

Reklamacije

Izberi vrsto reklamacije glede na težavo z blagom. Po izpolnitvi obrazca prejmeš po e-pošti potrdilo, ki ga natisni in vstavi v paket skupaj z reklamiranim izdelkom. Ko bo reklamirano blago prispelo, bomo lahko takoj ugotovili, kaj je in kaj naj storimo glede tega. Tako si boš prihranil veliko časa.
Za stranke, ki so pri naročanju blaga bile prijavljene v svoj uporabniški račun, je to še lažje. Prijavi se s svojim uporabniškim imenom in geslom ter med svojimi naročili poišči blago, za katerega želiš oddati reklamacijo. Ustvariš novo reklamacijo in dopolniš le nekaj podatkov. Vse ostalo bo že predhodno izpolnjeno.

Hočem prijaviti reklamacijo.


Reklamacijo lahko prijaviš tudi v trgovini Muziker, ki to omogoča, glede na izdelke, ki se tam prodajajo. Druga možnost je, da reklamacijo prijavite preko e-pošte na naslov [email protected]. V odgovor na prijavo boš prejel navodila, kako nadaljevati. Podrobni garancijski pogoji so objavljeni v reklamacijski pravilnik za potrošnike in reklamacijski pravilnik za podjetnike.