To je samodejni prevod s programsko opremo:
MAX MOI. MAKSIMALNA STABILNOST.
- Gonilnik nizkega profila s širokim odtisom, ki je videti opazno večji od svojih izmerjenih 460 ccm. Razširjena komora CORTECH in 54 gramov hrbtne uteži skupaj ustvarijo najstabilnejši pogon Mizuno doslej z izjemno zmogljivostjo v ravni liniji prek širokega, vabljivega paličastega obraza.
- Poganjalec ST MAX 230 razkriva dve novi inženirski izboljšavi, ki zagotavljata, da je stabilnost podprta z impresivnimi hitrostmi žoge – naslednja generacija komore CORTECH in novi paličasti obraz LFS Ti, bogat s stavami. Zagotavlja impresiven let žogice, ki ostane na kateri koli liniji, ki jo nastavite.
BETA RICH TI LFS
- Lažji in hitrejši material za obraz – z 9 % večjo natezno trdnostjo (v primerjavi s SAT2041) za kompleksno geometrijo obraza z več debelinami. Prvič predstavljen na vozniku Mizuno Tour 2024 ST-G 440cc.
MAKSIMALNA STABILNOST
- Širok profil, masivna hrbtna utež 54 g in 40 % večji grafitni kompozit za izjemno odpornost na zvijanje pri udarcih izven centra in raven, predvidljiv let žogice.
HITRO PREKLOPNO CEVI
- 4 stopnje nastavljivosti.
RAZŠIRJENA KOMORA CORTECH
- Gosta utež iz nerjavečega jekla z elastomernim TPU - razbremeni obraz kluba in ustvari dodaten vir energije. Podaljšan pri ST MAX-u in premaknjen bližje obrazu palice, da ohrani hitrost žoge po širšem delu obraza palice.
DALJŠA 45 3/4 PALČNA GRED ZA VEČJO HITROST GLAVE PAJA
- Možno zaradi dodatne stabilnosti in necentralne zmogljivosti glave ST MAX.