To je samodejni prevod s programsko opremo:
MAX MOI. MAKSIMALNA STABILNOST.
- Nizek profil in širok odtis voznika, ki je videti opazno večji od svojih izmerjenih 460 ccm. Razširjena komora CORTECH in 54 gramov hrbtne uteži skupaj ustvarijo najbolj stabilen pogon Mizuno doslej, z izjemno zmogljivostjo v ravni liniji preko njegove široke, vabljive palice.
- Poganjalec ST MAX 230 razkriva dve novi inženirski izboljšavi, ki zagotavljata, da je stabilnost podprta z impresivnimi hitrostmi žoge – naslednja generacija komore CORTECH in nova palica LFS Ti, bogata s stavami. Zagotavlja impresiven let žogice, ki ostane na kateri koli liniji, ki jo nastavite.
BETA RICH TI LFS
- Lažji in hitrejši material za obraz – z 9 % večjo natezno trdnostjo (v primerjavi s SAT2041) za kompleksno geometrijo obraza z več debelinami. Prvič predstavljen na vozniku Mizuno Tour 2024 ST-G 440cc.
MAKSIMALNA STABILNOST
- Širok profil, masivna hrbtna utež 54 g in 40 % večji grafitni kompozit za izjemno odpornost na zvijanje pri udarcih izven centra in raven, predvidljiv let žogice.
HITRO PREKLOPNO CEVI
- 4 stopnje nastavljivosti.
RAZŠIRJENA KOMORA CORTECH
- Gosta utež iz nerjavečega jekla z elastomernim TPU - razbremeni obraz kluba in ustvari dodaten vir energije. Podaljšan pri ST MAX-u in premaknjen bližje obrazu palice, da ohrani hitrost žoge po širšem delu obraza palice.
DALJŠA 45 3/4 PALČNA GRED ZA VEČJO HITROST GLAVE PAJA
- Možno zaradi dodatne stabilnosti in necentralne zmogljivosti glave ST MAX.