To je samodejni prevod s programsko opremo:
Po letih zbiranja podatkov in povratnih informacij od športnikov svetovnega pokala v spustu in enduro svetovne serije je Shorty popolnoma prenovljen. Razporeditev gumbov je bila spremenjena za izboljšanje oprijema na mokrem, zmogljivosti v ovinkih in sposobnosti odstranjevanja blata.
- Kategorija: Trail, Enduro, Downhill
- Priporočena uporaba: Suha in ohlapna, mokra in površna
- Priporočena namestitev: spredaj in zadaj
TEHNOLOGIJE
3C MAXXTERRA
- Maxxisova 3C MaxxTerra je vmesna konfiguracija trojne zmesi, ki se uporablja v celotni liniji gorskih pnevmatik. Zmes 3C MaxxTerra ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip, zaradi česar je idealna za vožnjo po brezpotjih v vseh pogojih.
3C MAXXGRIP
Maxxisova zmes 3C MaxxGrip uporablja najbolj lepljivo, najpočasneje odbojno gumo, ki jo ponujamo v pnevmatikah za gorska kolesa. Ta zmes z visokim oprijemom je ista, kot jo uporabljajo vrhunski športniki svetovnega pokala v spustu in enduro svetovnih serijah in je zdaj na voljo v različnih konfiguracijah ohišja, da pokrije vse kolesarje.
- 3C MaxxGrip + ohišje EXO = lahka vožnja po brezpotju v mokrih / gladkih pogojih
- 3C MaxxGrip + ohišje EXO+ = Vsestranska vožnja po brezpotjih v mokrih / gladkih pogojih
- 3C MaxxGrip + ohišje DoubleDown = Enduro dirkalna in e-kolesa
- 3C MaxxGrip + ohišje za spust = Dirkalna kolesa za spust in dolga potovanja
EXO
- EXO je material, odporen na reze in obrabo, ki je dodan stranskim stenam mnogih Maxxisovih gorskih in gramoznih koles. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prilagodljiva, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite zaščito EXO za večjo vzdržljivost za vožnjo po gramozu, XC in lahkih brezpotjih.
PODVOJI DOL (DD)
- DoubleDown (DD) je rešitev ohišja za enduro dirke in uporabo električnih koles. Dve plasti lahkega materiala ohišja 120 TPI sta združeni z butilnim vložkom na stranski steni, da ustvarita zelo vzdržljivo pnevmatiko z več povratnimi informacijami na poti kot pnevmatika z ohišjem Downhill. Pnevmatike DoubleDown so nekoliko lažje od svojih pnevmatik za spust, vendar je v resnici razlika v ''občutku na stezi'' tisto, kar obe ločuje. Nekaterim kolesarjem je morda bolj všeč zelo blažena vožnja, ki jo zagotavlja pnevmatika s plaščem Downhill.
TUBELESS READY
Pnevmatike brez zračnic nudijo kolesarju številne prednosti: sposobnost vožnje z nižjim zračnim tlakom, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatikami z zračnico; in manj možnosti za sploščitev, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkama ''TR'' na bočnici.
- Pnevmatike, ki so pripravljene za uporabo brez zračnic, je treba namestiti na platišča, ki so združljiva brez zračnic, in za vzdrževanje tlaka zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost tesnjenja majhnih lukenj. Redno preverjajte tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila.
ŠIROKA POT
Konstrukcija Wide Trail (WT) optimizira postavitev tekalne plasti in profil pnevmatike na današnjih modernih, širših platiščih. Tradicionalne pnevmatike so zasnovane okoli starejših, ožjih platišč in lahko ustvarijo preveč kvadraten profil pnevmatike, kar povzroči manj kot optimalno zmogljivost. Pnevmatike WT so optimizirane za širino notranjega obroča 35 mm, vendar dokazano delujejo v razponu širine notranjega obroča od 30 do 35 mm, odvisno od kolesarjeve želje.
- Pnevmatike Maxxis Wide Trail XC so optimizirane za uporabo s platišči z notranjo širino 30 mm, vendar se bodo dobro obnesle tudi na platiščih, ozkih kot 25 mm. Maxxis ne priporoča platišč, širših od 30 mm ali ožjih od 25 mm.