Izberi državo za dostavo naročila

Prodaja končana

MAXXIS Dissector 29/28" (622 mm) Black 2.4 Tubeless Ready Pnevmatika za kolo MTB

5
Prodaja končana

MAXXIS Dissector 29/28" (622 mm) Black 2.4 Tubeless Ready Pnevmatika za kolo MTB

5
Dissector, zasnovan v povezavi z dirkačem Aussie DH, Troyem Brosnanom, poskuša zmanjšati upor in hkrati ohraniti nadzor v ovinkih. Ta vsestranski vzorec se lahko uporablja kot spredaj, v paru ali kot zadaj, odvisno od razmer na poti. Specifikacije: Možnosti dvojne spojine, 3C MaxxTerra ali 3C MaxxGrip Možnosti ohišja 60 TPI, 120 TPI ali navzdol...
Preberi več
Prodaja končana
Ta izdelek se ne proizvaja ali ni del trenutne ponudbe. Priporočamo izbrati alternativen izdelek.
Izberi alternativo (4)
Pnevmatika za kolo MTB MAXXIS Dissector 29/28" (622 mm) Black 2.4 Tubeless Ready Pnevmatika za kolo MTB

MAXXIS Dissector 29/28" (622 mm) Black 2.4 Tubeless Ready Pnevmatika za kolo MTB

Izberi alternativo (4)

Koda izdelka: ETB00241200 | ID: 1032204

MAXXIS Dissector 29/28" (622 mm) Black 2.4 Tubeless Ready Pnevmatika za kolo MTB

To je samodejni prevod s programsko opremo:

Dissector, zasnovan v povezavi z dirkačem Aussie DH, Troyem Brosnanom, poskuša zmanjšati upor in hkrati ohraniti nadzor v ovinkih.

  • Ta vsestranski vzorec se lahko uporablja kot spredaj, v paru ali kot zadaj, odvisno od razmer na poti.

Specifikacije:

  • Možnosti dvojne spojine, 3C MaxxTerra ali 3C MaxxGrip
  • Možnosti ohišja 60 TPI, 120 TPI ali navzdol (2x60 TPI)
  • Možnosti zaščite pred predrtjem EXO ali EXO+
  • Velikosti Wide Trail (WT) so optimizirane za platišča z notranjo širino 35 mm
  • Kategorija: Trail, Enduro, Downhill
  • Priporočena uporaba: Od suhih do ohlapnih poti
  • Priporočena namestitev: spredaj ali zadaj

Tehnologije:

  • 3C MaxxTerra: Vmesna konfiguracija zmesi, ki se uporablja v izbranih gorskih pnevmatikah. 3C MaxxTerra je mehkejša in ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip.
  • 3C MaxxGrip: Maxxisova zmes 3C MaxxGrip uporablja najbolj lepljivo in najpočasnejšo odskočno gumo, ki jo ponujamo v pnevmatikah za gorska kolesa. Ta zmes z visokim oprijemom je enaka tisti, ki jo uporabljajo naši vrhunski atleti svetovnega pokala v smuku in svetovnem prvenstvu v enduro in je zdaj na voljo v različnih konfiguracijah ohišja, ki pokrivajo vse kolesarje.
  • EXO: Material, odporen na ureznine in obrabo, dodan bočnicam številnih pnevmatik za gorska kolesa Maxxis in gramoznih pnevmatik. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prožna, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite EXO Protection za večjo vzdržljivost pri vožnji po gramozu, XC in lahki vožnji.
  • EXO+: Maxxis-ova možnost zaščite pred predrtjem za srednje obremenitve, primerna za vsestransko vožnjo po poti in lahka e-kolesa. Začnemo z vzdržljivim ohišjem 60 TPI, dodamo našo legendarno zaščitno plast EXO pred predrtjem na stranskih stenah in jo dopolnimo z majhnim butilnim vložkom okoli kroglice. Trdo ohišje in material EXO preprečujeta poškodbe zaradi kamenja in korenin, medtem ko butilni vložek ščiti pnevmatiko pred zdrsom in pomaga preprečiti poškodbe platišča.
  • DoubleDown: Rešitev ohišja za enduro dirke in uporabo e-kolesa. Dve plasti našega lahkega materiala za ohišje 120 TPI sta združeni z butilnim vložkom na bočnici, da ustvarita zelo vzdržljivo pnevmatiko z več povratnimi informacijami o sledu kot pnevmatika za spust. Pnevmatike DoubleDown so nekoliko lažje od svojih kolegov za spust, vendar je razlika v “občutku poti” tista, ki ju ločuje. Nekateri kolesarji bodo morda raje imeli močno blaženo vožnjo, ki jo zagotavlja pnevmatika za spust.
  • Pripravljen brez cevi: Pnevmatike brez zračnic nudijo vozniku številne prednosti: možnost vožnje pod nižjimi zračnimi tlaki, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatiko s zračnico; in manjša možnost sploščenja, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkami "TR" na bočnici, nameščene morajo biti na platišča, združljiva z zračnicami, in zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase za vzdrževanje tlaka. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost pri tesnjenju majhnih lukenj. Redno preverjajte svojo tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila.
  • Široka pot: Konstrukcija Wide Trail (WT) optimizira postavitev tekalne plasti in profil pnevmatike na sodobnih, širših platiščih. Tradicionalne pnevmatike so zasnovane na starejših, ožjih platiščih in lahko ustvarijo preveč kvadraten profil pnevmatik, kar vodi do manj kot optimalnih zmogljivosti. Pnevmatike WT so optimizirane za 35 mm notranje širine platišča, vendar dokazano delujejo v razponu od 30 do 35 mm širine notranjega platišča, odvisno od kolesarjevih želja. Pnevmatike Maxxis Wide Trail XC so optimizirane za uporabo s platišči notranje širine 30 mm, vendar se bodo dobro obnesle na platiščih, ki so ozka do 25 mm. Maxxis ne priporoča platišč, širših od 30 mm ali ožjih od 25 mm.

Primerno za
Funkcije

Posebne lastnosti

Lastnosti

Barva glede na proizvajalca

Black

TPI

60

Mere in teža

Širina (inch)

2,4

Teža (g)

956

Država

Država izvora

Tajvan

5 / 5

Glede na število ocen: 3

5 3
4 0
3 0
2 0
1 0

Vse ocene prihajajo od preverjenih strank, ki so v preteklosti že kupile izdelek pri nas.

H

Helmut S.

at Zastava

Avstrija

14.09.2023

Schnelle Lieferung. Passt perfekt.

Samodejno prevedeno

Te ocene ni mogoče prevesti.
M

Matej N.

sk Zastava

Slovaška

21.08.2022

Obycajny TR plast, na predne koleso staci. Vyborna cena oproti konkurencii

Samodejno prevedeno

Te ocene ni mogoče prevesti.
P

Pavel R.

cz Zastava

Češka

29.07.2022

Zdá se, že drží velmi dobře.

Samodejno prevedeno

Te ocene ni mogoče prevesti.