To je samodejni prevod s programsko opremo:
Optimalna varnost tudi za lahke avtomobile z ambicijami. Z razponom nastavitve DIN 3–7 Xenic 7 nudi optimalno varnost tudi za zelo lahke turne smučarje. Zanesljivo odpenjanje tudi pri nizkih nastavitvah ni samoumevno pri vezavi z iglami, je pa izjemno pomembno za lahke in zelo lahke ljudi.
- Segment: High Touring
- Ciljna skupina: Ambiciozni visokogorski smučarji, ki so pozorni na majhno težo in se ne kockajo z varnostjo in zmogljivostjo.
- Idealna širina smuči: med 70 in 105 mm
- Nastavitev DIN: 3 do 10
- Teža: 280 g / enota brez zamaška za smuči
Podcenjena lahka
- Presenetljivo visok prenos moči je rezultat nove zasnove. Prenos tehnologije spusta Tecton in izjemno široka opora pete naredita pomembno razliko. Zagotavljajo potrebno moč za natančno in lahkotno upravljanje smuči tudi v težkih razmerah.
Izjemno široka podpora
- Močni zavoji so preprosti zaradi visoke stabilnosti trdne, izjemno široke opore petne enote.
Dinamična kompenzacija dolžine
- Dosleden polni oprijem robnikov in neomejena okretnost zaradi dinamične, neprimerljive kompenzacije dolžine 10 mm za naravno upogibnost smuči.
Optimalna mešanica materialov
- Največja stabilnost in odpornost pri najnižji teži zaradi optimalno usklajene uporabe visokotehnoloških materialov.
Vedno na varni strani
- Med lahkimi vezmi je Xenic edina vez, opremljena s tako široko paleto učinkovitih varnostnih tehnologij. Patentiran sistem sprednje enote, na primer, ki drži prtljažnik trdno in varno v vezi tudi med dinamičnimi teki navzdol.
- Nobeno zaklepanje ni potrebno za preprečitev predizpusta. Dva ločena sistema za bočno in čelno sprostitev v petni enoti z nastavitvijo DIN med 3 in 10 zagotavljata zaupanje in varnost tudi zelo nizkim turnim smučarjem.
Zaklepanje ni potrebno
- Varen oprijem in preprečevanje predspenjanja pri smučanju po hribu brez zaklepanja sistema, zagotovljeno z izjemnimi, vodoravno premikajočimi se zatiči.
Dva ločena sistema za sprostitev
- Zanesljiva sprostitev z uporabo dveh ločenih sistemov v petni enoti z ločenima nastavitvama DIN za bočno in navpično sprostitev.
Dinamična kompenzacija dolžine
- Konstantna sprostitev pri nastavljenih DIN vrednostih zaradi dinamike neprimerljive 10 mm kompenzacije dolžine za upogibno smučko.
Zdaj s karbonom za še večjo stabilnost
- Za sprednje ohišje je uporabljena visokotehnološka plastika, ojačana z ogljikovimi vlakni. Z drugimi besedami: Xenic je zdaj še stabilnejši in dolgotrajnejši.
Prava mešanica materialov za vrhunsko zmogljivost
- Lahkoten vzpon na vrh in varen spust. Trditev je doseči to z vrhunsko zmogljivostjo in z najmanjšo možno težo. Optimalna mešanica materialov naredi razliko. Ali se uporablja visokotehnološka plastika, ojačana s steklenimi ali ogljikovimi vlakni, kot v avtomobilski in letalski industriji, ali visokokakovostne kovinske zlitine, je na koncu določeno s tehničnimi zahtevami za optimalno varnost in vzdržljivost izdelka ter zmogljivo zmogljivost brez kompromisov.