Izberi državo za dostavo naročila

Nazaj

Nova reklamacija

Poslali ste mi napačen izdelek.

Poslali ste mi napačen izdelek.

Hkrati ni mogoče zahtevati izdelka, za katerega je že bil uporabljen odstop od pogodbe. Prav tako ni mogoče zahtevati odstopa od pogodbe, če je izdelek trenutno del zahtevka.

Vnesi št. računa in št. naročila.

Oba podatka najdeš na svojem računu. (Kontakt)

Podatki o manjkajočem izdelku

Številka fakture ali blagajniškega izpiska

Datum nakupa

Vnesi št. naročila in št. računa za prikaz seznama izdelkov.

Namesto naročenega blaga mi je bilo poslano sledeče blago (podroben opis)

Priponke (video, foto)

Potrebne fotografije za prijavo reklamacije so: fotografija prejetega blaga, fotografija nalepke transportnega podjetja na škatli in fotografija črtne kode blaga. Zahvaljujemo se vam.

Namig: izbereš lahko več datotek hkrati, tako da držiš tipko CTRL na računalniku (CMD na Macu).

Povleci datoteke sem
Izberi datoteko.
Podprti formati datotek: jpg, jpeg, gif, png, zip, rar, pdf, doc, docx, mp4, avi

Številka bančega računa v primeru vračila kupnine

Če so izpolnjeni vsi zakonsko določeni pogoji, bo vrednost nakupa povrnjena na enak način kot je bilo plačilo prvotno izvedeno. Za plačila z gotovino, po povzetju ali z drugo metodo, ki ne omogoča vračila denarja na enak način, se strinjam, da mi bo vrnjen znesek nakazan na to številko računa:

Naslov za dostavo v primeru pošiljanja pravega blaga

Naslov dostave

Želim kurirski prevzem napačno poslanega blaga na svojem naslovu

Napačno poslano blago bom skrbno zavil in v paket priložil natisnjen obrazec. Želimo naročiti ustrezen kurirski prevzem za paket, tako da potrebujemo dodatne informacije o paketu, katerega prevzemamo.

Želim prejemati obvestila o stanju reklamacije preko e-pošte
Ta stran je zaščitena z reCAPTCHA in družbo Google. Upoštevajo se načela varstva osebnih podatkov in splošnih pogojev uporabe.