Mastering
DMM (Direct Metal Mastering) - s to tehnologijo se plošče izdelujejo z uporabo jeklenega diska s plastjo čistega bakra. Zvočni signal se zapisuje neposredno na bakreni disk. Razlika v primerjavi s konvencionalno proizvodnjo je v tem, da je ta postopek enostopen - za razliko od običajnega tristopenjskega postopka. Rezultat je zmanjšanje odmeva in šuma.
Od prodaje Neumanna nemškemu proizvajalcu mikrofonov Sennheiser novih stružnic ne proizvajajo več in rezervni deli niso na voljo. Na svetu je le 6 takih naprav. Najboljši primer tiska DMM običajno najdemo na etiketah Teldec (Nemčija) ali EMI (Združeno kraljestvo) iz zgodnjih osemdesetih let.
Half Speed Mastering – postopek rezanja vinila s polovično hitrostjo. Stružnica za disk in glavni vir delujeta s polovično hitrostjo, tj. 16 2/3. Skupaj tečeta z napačno hitrostjo – počasi.
Dalj časa kot porabite za rezanje enega utora, bolj natančno je delo. Razlika je opazna med zapisi, ki so bili ustvarjeni v realnem času, in zapisi, ki so bili ustvarjeni v dvojnem času.
Direct to Disk – pred prihodom snemanja na trak je bilo vse posneto na način "neposredno na disk". To je zelo zahteven način, saj morate vse posneti v celoti, v živo, brez resnih glasbenih ali tehničnih napak. Po snemanju skladbe je ni mogoče urediti. Dandanes ta tehnologija spet postaja priljubljena. Delno zahvaljujoč albumu Third Man Records Jack-a White-a. Čar vsega je, da morajo glasbeniki to zaigrati "na prvo". Kljub vsemu se včasih zgodi napaka in morda prav to da takemu posnetku svoj čar in izjemnost.
Na splošno pa je mastering posnetka v samem studiu narejen posebej za LP in se razlikuje od končnega masteringa za
CD ali pa druge formate.