Izberi državo za dostavo naročila

Nazaj

Nova reklamacija

Izdelek ima napako

Izdelek ima napako

Hkrati ni mogoče zahtevati izdelka, za katerega je že bil uporabljen odstop od pogodbe. Prav tako ni mogoče zahtevati odstopa od pogodbe, če je izdelek trenutno del zahtevka.

Izberi tip dokumenta, na podlagi katerega oddajaš reklamacijo.

Vnesi št. računa in št. naročila.

Oba podatka najdeš na svojem računu. (Kontakt)

Vnesi številko blagajniškega izpiska in številko „UID”

Če se številka „DOKRPID” na tvojem blagajniškem izpisku začne z dvema črkama, vnesi celotno številko „DOKRPID”, vključno s črkami – v nasprotnem primeru vnesi številko dokumenta „č.d.”
Upiši poslednja 4 broja sa"UID" broja na dokumentu
Če ne najdeš katere izmed številk računa si oglej
primer.

Reklamacijo uveljavlja

Podatki o reklamiranem izdelku

Številka fakture ali blagajniškega izpiska

Datum nakupa

Vnesi št. naročila in št. računa za prikaz seznama izdelkov.

Številka bančega računa v primeru vračila kupnine

Če so izpolnjeni vsi zakonsko določeni pogoji, bo vrednost nakupa povrnjena na enak način kot je bilo plačilo prvotno izvedeno. Za plačila z gotovino, po povzetju ali z drugo metodo, ki ne omogoča vračila denarja na enak način, se strinjam, da mi bo vrnjen znesek nakazan na to številko računa:

Naslov za dostavo v primeru popravila ali menjave blaga

Želim kurirski prevzem izdelka na svojem naslovu

Reklamirano blago bom skrbno zavil in v paket priložil natisnjen obrazec. Želimo naročiti ustrezen kurirski prevzem za paket, tako da potrebujemo dodatne informacije o paketu, katerega prevzemamo.

Želim prejemati obvestila o stanju reklamacije preko e-pošte
Ta stran je zaščitena z reCAPTCHA in družbo Google. Upoštevajo se načela varstva osebnih podatkov in splošnih pogojev uporabe.