Izberi državo za dostavo naročila

Nazaj

Nova reklamacija

Izdelek je mehansko poškodovan

Izdelek je mehansko poškodovan

Hkrati ni mogoče zahtevati izdelka, za katerega je že bil uporabljen odstop od pogodbe. Prav tako ni mogoče zahtevati odstopa od pogodbe, če je izdelek trenutno del zahtevka.

Vnesi št. računa in št. naročila.

Oba podatka najdeš na svojem računu. (Kontakt)

Podatki o poškodovanem izdelku

Številka fakture ali blagajniškega izpiska

Datum nakupa

Vnesi št. naročila in št. računa za prikaz seznama izdelkov.

Je poškodovana tudi škatla ali transportna torba?

Za prijavo odškodninskega zahtevka so potrebne fotografije: fotografija poškodovanega blaga, fotografija paketa (celotnega kot tudi detajli), fotografija nalepke kurirske službe na paketu ter fotografija blaga v paketu.

Priponke (video, foto)

Namig: izbereš lahko več datotek hkrati, tako da držiš tipko CTRL na računalniku (CMD na Macu).

Povleci datoteke sem
Izberi datoteko.
Podprti formati datotek: jpg, jpeg, gif, png, zip, rar, pdf, doc, docx, mp4, avi

Številka bančega računa v primeru vračila kupnine

Če so izpolnjeni vsi zakonsko določeni pogoji, bo vrednost nakupa povrnjena na enak način kot je bilo plačilo prvotno izvedeno. Za plačila z gotovino, po povzetju ali z drugo metodo, ki ne omogoča vračila denarja na enak način, se strinjam, da mi bo vrnjen znesek nakazan na to številko računa:

Naslov za dostavo v primeru popravila ali menjave blaga

Želim kurirski prevzem izdelka na svojem naslovu

Poškodovano blago bom skrbno zavil in v paket priložil natisnjen obrazec. Želimo naročiti ustrezen kurirski prevzem za paket, tako da potrebujemo dodatne informacije o paketu, katerega prevzemamo.

Želim prejemati obvestila o stanju reklamacije preko e-pošte
Ta stran je zaščitena z reCAPTCHA in družbo Google. Upoštevajo se načela varstva osebnih podatkov in splošnih pogojev uporabe.