Izberi državo za dostavo naročila

TAKOJŠNJA ZAMENJAVA

Tudi najboljši izdelek se lahko včasih pokvari, tudi najboljša znamka ima nekaj reklamacij.

Ne čakaj 30 dni na popravilo

Z dodatno storitvijo "takojšnje menjave" ti ni več treba čakati na popravilo in obdelavo tvoje reklamacije v zakonsko določenem roku. Če je blago, ki ga reklamiraš, na voljo v našem skladišču in prejmemo tvojo reklamacijo, bomo stari artikel takoj zamenjali za novega. V kolikor rezervnega dela ni na zalogi, takoj prejmeš kupon za nov nakup v enaki vrednosti. Ne izgubljaj časa s čakanjem in takoj uživaj v vseh kupljenih izdelkih.

Pri takojšnji zamenjavi vklopimo najvišjo hitrost, da beseda "takoj" izpolni svoj pomen. Poskrbeli bomo, da bo menjava potekala gladko in v najkrajšem možnem času, saj je tvoje zadovoljstvo res na prvem mestu.

Več informacij in podrobnosti o tej storitvi lahko najdeš v naših pogojih poslovanja ali lahko kontaktiraš našo podporo strankam.

Primer št. 1

  • Kupiš klavir za 425 €.
  • Lahko še dokupiš dodatno storitev Takojšnja zamenjava
  • Klavir se je pokvaril v garancijskem roku.
  • Inštrument nam pošlješ za reklamacijo in takoj ti bomo poslali nov kos.

Primer št. 2

  • Kupiš monitor za 425 €.
  • Lahko še dokupiš dodatno storitev Takojšnja zamenjava
  • Monitor ne deluje več v garancijskem roku.
  • Pošlješ nam ga za reklamacijo, vendar nimamo novega kosa na zalogi. Takoj ti pošljemo vrednostni bon za nakup novega blaga v celotni vrednosti 213,98 €.

Kako to narediti?

FAQ


Kaj pa, če izdelek, ki ga želim zamenjati, ni več na voljo?
Če na zalogi nimamo točno tistega izdelka, ki ga želiš zamenjati za nov kos, bomo tvojo zahtevo obravnavali kot standardno reklamacijo. Hkrati ti bomo vrnili denar za kupljeno storitev Takojšnje zamenjave.

Ali bom prejel nov kos, tudi če je izdelek mehansko poškodovan?
Žal ne. Če je izdelek mehansko poškodovan, ga ni mogoče zamenjati za nov kos.

Ali je možno takojšnjo zamenjavo dokupiti?
Ja, to storitev lahko kupiš dodatno, in sicer v 14 dneh od nakupa blaga.