Izberi državo za dostavo naročila
Za zagotavljanje funkcionalnosti našega spletnega mesta uporabljamo piškotke. Po podani privolitvi jih uporabljamo za analizo prometa in personalizacijo oglaševanja na oglaševalskih platformah tretjih oseb, vedno v skladu s pravili o varstvu osebnih podatkov.
Po mnenju strokovnjakov otrok pri manipulaciji z glasbilom redno razgibava ne le svoje motorične sposobnosti, ampak tudi koncentracijo. Prav ta sposobnost lahko mlademu šolarju bistveno pomaga pri obvladovanju učnega procesa. Znanstveniki igranje na glasbilo povezujejo tudi z rastjo intelekta in bistveno boljšimi rezultati pri nalogah, ki se osredotočajo na spomin.
Poleg tega glasba zaradi rednega treninga pomembno vpliva na sposobnost razumevanja časa in njegove organizacije. Pozneje otroku pomaga pri soočanju s popolnoma novimi ponavljajočimi se dolžnostmi, kot sta vstajanje v šolo ali domača naloga. Glasba uči potrpežljivosti, vztrajnosti in discipline na način, ki ga otrok dojema kot igro in ne kot učenje.
Človek je družabno bitje in že s prvimi gibi nakazuje, da ne želi biti sam. Glasba je narejena za ustvarjanje socialne interakcije. Igranje v šolskem orkestru, ustanovitev benda ali skupno snemanje glasbe s prijatelji – vse te interakcije vodijo k splošni priljubljenosti v različnih družbenih skupinah.
Predvidevamo lahko, da bo mali glasbenik bolj priljubljen v otroški skupini in bo lažje osvojil sposobnost socialne inteligence. Hitreje se nauči razumeti vrednost sodelovanja, ustvari svojo vlogo v timu in gradi pozitivno identiteto. Zgodnji uspehi pri igranju glasbila lahko otroku pomagajo razviti zdravo samozavest in samospoštovanje. Glasbene dejavnosti pomagajo pri lajšanju stresa in izboljšanju razpoloženja.
Glasba je kompleksna umetnost in obvladovanje enega inštrumenta se lahko pogosto uporablja kot priprava na drug inštrument. Ker otroci rastejo kot voda in se sorazmerno spreminjajo zelo hitro, se je treba osredotočiti na to, katera velikost glasbila je idealna za otroka določene starosti.
Za najmanjše glasbenike od 3 do 5 let se najpogosteje priporočajo klaviature, otrok ima na voljo pestro paleto zvokov, takojšen odziv in skoraj neuničljivo konstrukcijo. Poleg tega so te tipke pogosto opremljene z zmanjšano tipkovnico in so odlična priprava za igranje klavirja.
Umetniki med 6. in 9. letom lahko v rokah držijo že celo vrsto instrumentov. Primerne so flavta, klaviatura, violina, ali klasična kitara v posebni pomanjšani različici z oznako polovična kitara ali tričetrtinska kitara.
Glasbeni mojstri od 10 do 15 let naj si izberejo sami. Fizično so pripravljeni obvladati kateri koli inštrument, toda njihove hitro razvijajoče se osebnosti lahko naravno strmijo k bobnom, kitari ali digitalnemu klavirju.
Zahvaljujoč glasbi se bo otrok hitro naučil razumeti osnovna pravila delovanja mnogih stvari in odnosov okoli sebe, bo spretnejši, bolj zbran in si bo veliko bolje zapomnil vse novo. Če bo vztrajal pri glasbi, mu bo to pomagalo bolje razumeti svojo identiteto tudi v težavnih najstniških letih in bo krepil svoje socialne veščine. Kasneje jih lahko koristi v vsakem kolektivu, katerega del bo postopoma postal.