cookies
Naši “piškotki” ti bodo všeč
Piškotki na spletni strani Muziker se uporabljajo, da je tvoj obisk pri nas vedno prijetna izkušnja. Strinjaj se z uporabo vseh piškotkov s klikom na gumb „Strinjam se“ ali pa v nastavitvah izberi samo tiste, ki so ti všeč. Več informacij.
Strinjam se
Zavrni

Reklamacije in vračilo blaga

Reklamacije in vračilo blaga

Naročeno blago ni v redu ali ti preprosto ni ustreza? Brez skrbi! Svetovali ti bomo, kako lahko blago reklamiraš ali pa ti bomo pomagali pri njegovem netežavnem vračilu.

Želim reklamirati blago ali pošiljko

Ponujamo samo kakovostne izdelke preverjenih blagovnih znamk. Če kupljeni izdelek še vedno ne deluje pravilno ali se pošiljka med transportom poškoduje, poskrbimo za hitro popravilo, zamenjavo ali pa ti vrnemo plačilo.

Reklamirati blago 
Želim odstopiti od pogodbe in vrniti izdelek brez navedbe razloga

Od kupoprodajne pogodbe lahko odstopiš v 14 dneh, torej blago, kupljeno v naši e-trgovini, vrneš brez navedbe razloga.

Vrniti blago 
Kako se lahko obrnem na Oddelek za reklamacije?
Na naš Oddelek za reklamacije se lahko obrnete telefonsko na številko: +38617778667 ali po e-pošti na naslov: [email protected]. Dosegljivi smo vsak dan 9:00 - 17:00.
Kako lahko vložim reklamacijo?
Klikni na to povezavo, izberi vrsto reklamacije in začni reklamacijski postopek.
Koliko časa traja obravnava reklamacije?
Reklamacije obravnavamo takoj, vendar najkasneje v 30 dneh, v primeru podjetja do 60 dni.
Kakšna so pravila za uveljavljanje reklamacije?
Splošni prodajni pogoji, ki jih upoštevamo so na voljo na spletni strani o splošnih prodajnih pogojih. Podroben postopek reklamacije si lahko prebereš TUKAJ, če nakupuješ kot potrošnik/fizična oseba. Če kupuješ kot podjetje, uporabi povezavo TUKAJ.
Kako postopati pri vračilu blaga?
Od pogodbe lahko odstopiš in blago vrneš brez navedbe razloga v 14 dneh od trenutka, ko ti ali oseba, ki jo določiš, prevzamete blago. Ta pravica velja le za kupce naše spletne trgovine in ne velja za nakupe v naših fizičnih trgovinah. Po preteku tega 14-dnevnega roka imajo pravico do odstopa od pogodbe le kupci-potrošniki, ki so naročilo ustvarili kot člani sistema zvestobe Muziker club. Ena od prednosti članstva v klubu Muziker je ta, da lahko od pogodbe odstopiš tudi po zakonsko določenem roku, in sicer do 30 dni od dneva, ko si ti ali oseba, ki si jo določil, prevzela blago. Če boš pravico do vračila blaga uveljavljal v tem podaljšanem roku, to je med 15. in 30. dnevom od dneva dostave blaga, ti bomo povrnili plačilo v obliki kupona za naslednji nakup v naši spletni trgovini. Druga možnost vračila blaga (odstop od pogodbe) po preteku zakonsko določenega roka 14 dni je nakup naše dodatne storitve Podaljšano vračilo blaga. Zahvaljujoč tej storitvi lahko fizična oseba kadarkoli vrne blago do 60 dni, pravna oseba pa do 30 dni. Storitev velja samo za izbrane izdelke in jo lahko kupiš le skupaj z določenim blagom. Po vračilu blaga ti vrnemo plačani znesek nakupa v obliki gotovinskega plačila. Več informacij najdeš v poglavju Odstop od pogodbe .
Ali lahko odstopim od pogodbe, če kupujem kot podjetje?
Da, tudi podjetje lahko blago vrne v 14 dneh.
Kdo krije stroške prevoza vrnjenega blaga?
Vračilo blaga nazaj v naše skladišče je v celoti v vaši pristojnosti. To velja tudi za s tem povezane stroške.
Ali lahko naročite kurirja za povratni prevoz blaga, ki ga želim vrniti?
Ja. Za plačilo ti bomo naročili kurirja na določen datum, ki ga izbereš. Storitev lahko izbereš v sklopu oblikovanja zahteve za odstop od pogodbe.
Kam naj pošljem blago, ki ga želim vrniti?
Preden blago vrneš, ga ustrezno zapakiraj in na zunanjo transportno embalažo paketa ali na etiketo z našim naslovom napiši številko odstopa od pogodbe ali reklamacije. Tako bomo lahko hitro prepoznali vaš paket, ko prispe. Naslov za pošiljanje vrnjenega paketa je:
Muziker (Return),
P3 2, 1102 Lozorno,
900 55 Lozorno, Slovaška.
Vendar bodi previden! Ne odgovarjamo za stanje paketa, katerega smo prejeli od prevoznika. Zato pred odpremo blago razstavi izdelek v stanje, v katerem si ga dobil od nas in samo škatlo napolni z materialom, ki bo blago ščitilo pred poškodbami med transportom. Če se z tvojo pošiljko na poti do nas vseeno kaj zgodi, hitro stopi v stik s prevoznikom, ki je od tebe prevzel paket in zahtevaj odškodnino.
Želim zamenjati blago (npr. zaradi napačne velikosti). Kako naj nadaljujem?
Direktno zamenjavo blaga za drugo blago ne ponujam. Lahko pa izdelek vrneš v okviru odstopa od pogodbe. Izpolni naš spletni obrazec in sledi navodilom, ki ti jih bomo nato posredovali po elektronski pošti. Če te zanima drug izdelek, si moraš ustvariti novo naročilo.
Ali lahko vrnem katerokoli vrsto blaga?
Zagotovo ne. Zakon natančno določa, katere kategorije blaga ni mogoče vrniti. Na primer plošče, programske opreme, digitalnih izdelkov, ušesne slušalke, jezičkov za pihala, ustnih harmonik in podobno. Vse te kategorije navajamo v naših Poslovnih pogojih.
Kdaj bom dobil svoje plačilo za vrnjeno blago?
Najpozneje v 14 dneh po prejemu pošiljke in pregledu vrnjenega blaga vrnemo plačilo za vrnjeno blago ali izdamo bon v tej vrednosti. Po opravljenem fizičnem pregledu vrnjenega blaga boste na e-mail prejeli potrdilo, da je bila vaša pošiljka dostavljena in pregledana. Po zakonu imamo 14 dni od dneva prevzema v skladišču za obdelavo blaga iz odstopa od pogodbe. Denar boste prejeli nazaj na isti način, kot ste plačali naročilo. V primeru hitrih plačil (PayPal, kartica, Apple Pay itd.) bo denar nakazan na vaš račun v 3 delovnih dneh. Bančno nakazilo običajno traja od 4 do 5 delovnih dni.